dinsdag 10 augustus 2010

Vandaag mijn eerste officiele doe de WK dag haha.

Zo vandaag was t zo ver. Om 14.00 u moest ik beginnen. Maar er was weinig nog te doen en ik reed met mijn badmobiel wat onwennig rond. Ik bedenk me net dat het woord 'badmobiel' ook wel zeer geniaal is gevonden LOL. Toen ging het alarm af in het zwembad. Iedereen werd verzocht om zo snel mogelijk naar buiten te gaan. Het was een oefening heel goed hebben we dat ook weer gehad.

later kwam mijn maatje Debbie ook en toen was t buurten, mensen bekijken. Iemand werd in het mascotte pak gehesen en we stonden zo de Nederlandse ploeg binnen te halen.

Syb doet t pak van Oekie aan wat een naam zeg Oekie pfftt haha.

Daarna even bij het zwembad gekeken naar de trainngen en daar bleek dat iemand zich had opgesloten in de invalide toilet. Ik vol gas naar de infodesk om te vragen voor een sleutel. Daarna had ik t zelf geprobeerd maar het was idd een slecht slot en dat was moeilijk te openen.


Toen bij de intake van de USA gezeten. Dat betekent dat je dan moet checken of alle paspoorten kloppen met de aqredidaties van de deelnemers en hun coaches. En werd er het volkslied afgespeeld en gecheckt of de vlag klopte. Zou toch lullig zijn als er een vlag op zijn kop hangt haha.

Daarna eten. Nou dat was een joekel van een gehaktbal die ik dus zeer zeker niet op kon. Wat snijboontjes zonder smaak en wat aardappelpuree. Morgen komt de catering voor alle sporters en vrijwilligers hopelijk is t dan wat lekkerder haha.

Toen naar de trainingen wezen kijken van Australië waar ik dus host van ben altijd gezellig.
Lekker ff wat kletsen en ook met Chantal het EHBO meisje haha.



Nou vlug naar bed want ik ben pangaar en morgen er weer zijn om 14.00 uur.

Ikke met Debbie


8 opmerkingen:

Cassiopeia zei

Leuke dag! Morgen weer.
Leuke foto! Ga ik pikken!
Leuk blog! Ik ga ook maffen!!

gewoon gezellig zei

You go girl!
Tof dat je dat doet, veel plezier, en hopelijk wat lekkerder eten de volgende keer ;-)

xx

aankant zei

Wat zijn:aqredidaties??

Zal wel met sport te maken hebben geen idee.

Mooie foto, en je lijkt Peter wel die evalueert het eten ook altijd uitgebreid (hahaha).

Je bent deze dagen dus allround bezig van klusjesvrouw tot grensmedewerkster, kan me voorstellen dat je dan daarna pangaar bent.

Groetjes Hetty

Mirmade zei

accreditatie kaart die heb je om met een skonne foto van mij erop!

Even voor jou Hetty Bekijk de 2010 IPC Swimming World Championships LIVE 15-21 augustus op www.ParalympicSport.TV

http://apps.facebook.com/youtubebox/video.asp?uvid=10889484&ref=mf

groetjes Mir

aankant zei

krijg ik dan ook een accredatiekaart, met een skon foto van jouw erop?????

Ga ff kieken of facebook.

aankant zei

Klein probleempje ik ben geen lid van facebook, ga die andere site wel opzoeken.

aankant zei

En de link werkt ook niet op deze computer...

Janken....

Mirmade zei

ik ga t zoeken voor jou komt goed ben net thuis! morgen ff kijken oke xx