maandag 15 september 2014

En weer een nieuwe week

De afgelopen week ben ik dinsdag weer voor het eerst naar school in Lommel geweest. Ik was erg moe en moest me er echt heen slepen. Normaal heb ik daar geen moeite mee, maar wat was het vermoeiend. In de klas was ik bijna in slaap gevallen mmm was het allemaal zo slaapverwekkend dan???

Thuis gekomen dacht ik heel even liggen op de bank, dit werd meteen een dik uur onder zeil. Ach ja dan zal ik het wel nodig hebben...

Woensdag had ik voor mezelf een rustig dagje gepland en het ging eigenlijk best goed tot aan donderdagochtend. Ik werd wakker en wist het al meteen, het is weer mis met mijn nek en schouder.
Ik ben beslist geen watje maar deze keer was het wel heel erg. Ik kon me amper uit bed slepen liet dingen uit mijn handen vallen en lopen deed verschrikkelijk zeer en kreeg daar keer op keer een spasme stoot van. Nou heb ik wel eens vaker een stijve nek gehad maar dit duurt nu al zolang (3 weken) dat ik er zelf onderhand ook schoon genoeg van heb.

De huisarts gebeld en daar is besloten dat ik de baclofen ga verhogen en daarnaast de ibuprofen 600. Nou ik kan je vertellen ik ging meteen onder zeil. Vrijdag een massage gehad bij de fysio weer lekker warmte spul erop gehad en zo weer ingepakt en wel naar huis.

Maar ook weer goed nieuws!! Weer een gulle donatie gehad van Nicky een vriend van mij. Hij zit zelf ook in een rolstoel en weet wat het is. Dank je wel lieve Nicky! En ook nog van Diny! Top lieve mensen.





Lieve Leni is ondertussen ook aan het actie voeren en nu kan ik wat meer gaan schrijven de aankomende tijd.

Vandaag maandag nieuwe ronde nieuwe kansen, naar de fysio geweest, massage gehad en besloten dat we a.s. donderdag weer gaan proberen te trainen. Hopelijk krijg ik daar wat meer energie van!

Morgenochtend heb ik een interview voor het blad: Mijn geheim, jawel ze zochten power vrouwen en iemand had mij opgegeven. Ik een 'powervrouw'?? Mmm nu even niet haha. Morgenmiddag fotograferen op het TUE in Eindhoven. Onderwerp word architectuur. Vanavond dus optijd naar bedje.

Lieve groetjes, Mirjam


Geen opmerkingen: