dinsdag 23 september 2014

Halverwege september

En alweer een week voorbij. Een week met fysio, revalidatiearts bezoekje, fotograferen op de TUE met school en de brocante fair van Ingrid in Ijsselstein. Fijn om vele brocante vriendinnen weer eens te zien het was voor mij alweer even geleden. 

Mijn nekklachten komen door spit in mijn nek en schouder, dit is al vanaf 24 augustus zo en heeft ook te maken met het druk maken om diverse dingen uuhh noem het bureaucratie waar ik momenteel tegen aan loop. Lekker strak staan met spasmes in mijn hand, vingers en arm wat een feest dat ik kan roepen wat fantastisch, ik ben spastisch nou not, dat kan ik je wel vertellen!

Maar als je dan ook nog een compliment krijgt van een paar mannen dat ik een vrouw ben met ballen dan komt er toch weer een grote grijns op mijn gezicht en denk ik en nee geloof ik nog steeds in: Opgeven is geen optie!!

Maar goed nu weer wat verzinnen om toch maar weer donaties binnen te krijgen want dat geleur, gebedel en waarom zou men mij gaan steunen inplaats van een ander goed doel?? Tja das dan de vraag. Of is het wie goed doet goed ontmoet??

Hopelijk komen er deze week nog wat donaties binnen, elke keer weer spannend :)


De afgelopen week een donatie gehad van Desiree en Paul dank jullie wel. Zij hebben een mooie Brocante winkel in Oosterhout. http://www.brocanteriedejavu.nl Het is zeker de moeite waard om daar eens binnen te lopen als je in de buurt bent.


Iedereen een hele fijne week toegewenst en maak van elke dag een feestje hoe moeilijk het soms ook is.

De laatste quote voor vandaag:



Lieve groet, Mirjam










Geen opmerkingen: