maandag 8 september 2014

Hoeraaa weer wat donaties!

Afgelopen vrijdag ben ik samen met andere leden van de clientenraad van MEE ZuidOostBrabant wezen bowlen en daarna gaan tafel grillen. Was leuk om iedereen weer even te zien en helaas van sommige afscheid te nemen omdat zij er mee gaan stoppen. Tijdens het bowlen en het eten ging het ook over mijn actie: waar een wiel is, is een weg. 
En hartverwarmend  toen hier ook van leden donaties binnenkwamen. 

Bedankt Ted, Marieke, Mark, Annie & Theo, Dick Lucas en Eric voor jullie bijdrage!!
Samen hebben jullie een mooi bedrag bij elkaar gelegd ik ben daar heel erg blij 
mee!!!



Ook is mijn blog gedeeld op de Facebook pagina van https://www.facebook.com/EmmaAtWork
Dank je wel Emma at Work!!



Dank zij jullie allemaal die er in geloven in waar een wiel is, is een weg! 
Blijf ik hoop en de moed er inhouden

Lieve groetjes, Mir

Geen opmerkingen: