woensdag 17 september 2014

Ook gesteund door mijn WLS vriendinnen

Mijn vriendin Karen heeft mijn blog gedeeld op de besloten groep van de WLS (Weight Loss Sergery). En ook hier hebben al drie vriendinnen gehoor aan gegeven.

Karen, Mariska en Doortje alvast super bedankt, het doet me heel erg veel dat jullie zo met mij meeleven!



In juni 2010 heb ik een Gastric Sleeve operatie ondergaan (maagverkleining). Ik was dus een obees. Nu gelukkig niet meer en heb ik hard er voor geknokt om 40 kg er mee af te vallen. Maar daar staat dus die WLS voor. Wanneer we elkaar nodig hebben dan zijn we er voor elkaar!

Lieve meiden bedankt nogmaals ook dat jullie mijn bericht uppen op het forum. En ik blijf hopen en strijden want: 'opgeven is nog steeds geen optie'!!!

Liefs, Mirjam


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieverd je verdient het gewoon! Opgeven.... Nooit!
You're simply the best... nooit vergeten!!
Liefs, Doortje

Anoniem zei

<3 x Karen