dinsdag 2 september 2014

Welke aanpassingen heb ik nodig

Vorige week een afspraak gehad met de welzorg in Den Bosch voor een auto op maat. Ik ben wel op de support beurs geweest afgelopen mei in Utrecht maar dat gaf me toch niet zo'n helder beeld en het was er best druk.

Nu verschillende wagens uitgeprobeerd. Zo kwam ik er achter dat een Kangoo te klein was. Ik kan dan namelijk niet meer van mijn scootmobiel afstappen als deze er in staat. En het is toch wel belangrijk dat ik mijn scoot mee kan nemen.

Toen een Opel Vivaro uitgeprobeerd. Daar was het dak wat te laag voor mij als je met je scoot op de lift naar binnen rijd. Zo kwamen we uit op een Volkswagen Transporter. 

En een heel waslijstje met wat ik voor aanpassingen nodig heb:

* Lift
* Hoog laag stoel automatisch
* Slee onder de stoel
* Opklap pedalen
* Elektrische klep inclusief afstandsbediening
* Gordel aanpassing
* Opstap trede
* Scoot vergrendeling 2 in 1 om zowel mijn rolstoel als mijn scoot vast te kunnen zetten.

Het is nog al wat. En de prijs natuurlijk ook. Met een vriendin van me bedrijven aangeschreven, energie erin steken, afwijzende mailtjes weer terug krijgen maar we blijven hoop houden.

Ik zet nog een keertje mijn flyer hieronder in de hoop dat mensen toch willen doneren. 
Mijn motto waar een wiel is, is een weg en opgeven is geen optie!

Lieve groetjes, Mirjam








3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Mirjam . goeie actie van je en uiteraard steunen we jou, onze donatie heb je inmiddels binnen en ik hoop dat vele mensen ons voorbeeld doen volgen, zo belangrijk voor je dat je mobiel blijft. Goeie slogan ook, waar een wiel is, is een weg. kom op mensen laten we allemaal steunen al is het maar een klein bedrag elke euro telt.. Succes meid en ik hoop je snel te zien rond rijden.. Ik zal deze blog ook even delen, hoe meer dit lezen hoe meer kans..... groetjes Reino

t brocante sfeertje zei

we gaan dr voor

Anoniem zei

Goedemorgen Mirjam , wat hartverwarmend allemaal , mijn donatie zal je hopelijk binnen hebben en ik hoop dat er nog heel veel volgen maar daar twijfel ik niet aan .Nu deze actie op touw is gezelt gaat de balletjes (wieltjes ) rollen . sucses meisje het komt goed XXX groeten Ineke