dinsdag 7 oktober 2014

Nog vier weken te gaan

Goedemorgen,

Even niet kunnen posten door verschillende dingen. Gesprek met de revalidatiearts dat ik eens wat minder bordjes in de lucht moest houden.... mmm lastig want er lijkt telkens wel een bordje bij te komen grrrr.

Dan de knie brace die ik heb gekregen en om heb gedaan. Nou ik voel me net Forrest Gump, alleen breekt hij bij mij niet door midden en kan ik niet ineens de hele wereld rondrennen. Wel kan ik de hele weer wereld aan. :)

Na de laatste operatie was ik erg aan het kwakkelen. Het leek wel of mijn lijf protesteerde en zei: Hoooooo stop het is even genoeg geweest. Ik moest een stapje terug doen, lastig als dat niet echt in je systeem zit hoor. Maar goed ik heb hopelijk het licht weer gezien en mij krijgen ze er niet onder! 

Ook weer een mooie donatie gehad van mijn oudste vriendinnetje die ik in mijn leven heb. Coby en ik hebben elkaar leren kennen op de camping in Friesland, ik was toen 12 en zij 13 jaar. Helaas zien we elkaar niet zo vaak als we wellicht zouden willen, maar we weten van elkaar dat het goed zit!

Marcel heeft mijn oproep via zijn linkedin verspreid en daar is een reactie op gekomen. Nu maar op hoop van zegen en gaat er een donatie naar mij toe, dat zou mooi zijn. So fingers crossed!!

Offertes opgevraagd bij drie dealers die in aangepaste auto's doen waarvan er eentje eigenlijk al een beetje liet doorschemeren dat er nog niet genoeg was. De andere twee gaven mij wat meer hoop.

Ik ga ook maar eens naar Toyota Nederland mailen want deze ouwe trouwe fan die vol trots rondrijd in de oudste aangepaste frikandel (zoals ik mijn karretje altijd liefdevol noem) van Nederland en nog steeds op de weg ligt. Daar mag het merk Toyota toch ook best trots op zijn en eigenlijk is dat toch een win win situatie hè?


Nou geniet van jullie week en maak van elke dag een feestdag!

Lieve groetjes, Mirjam








Geen opmerkingen: