woensdag 11 november 2015

En we gaan er weer voor, actie voeren voor de rolstoel bus!!

Tijd en energie mijn grootste struikelblokken van de laatste maanden. Na lang in de overlevings modus hebben geleefd leer ik nu om beter met mijn energie om te gaan. 
Dan moet ik dus keuzes maken en dat is heel erg moeilijk voor een bezige bij zoals ik. Het liefste wil ik natuurlijk alles doen en zoveel mogelijk, maar ik merk dat mijn lijf dat niet meer wil.

Inmiddels heb ik weer een 'kijk' operatie achter de rug aan mijn linker knie en moet ik nu voor een MRI scan voor de andere op 23 november a.s.

Verder ben ik wat minder gaan werken en hopelijk brengt dit wat meer rust in mijn hoofd.

Ook zijn er leuke dingen die ik weer een beetje aan het doen ben. Een daarvan is houtbewerking en de andere is bij een vriendin mijn haren leren doen. Dat is echt een kunst kan ik je wel vertellen, om dit met 1 gezonde arm en 1 spastische te doen maar geduld is een schone zaak en ik ben er al kei trots op dat ik al een zij staartje kan maken.

Een ander goed nieuws is, dat mijn oude rode frikadel weer door de keuring is gekomen, lucky me! We kunnen kennelijk niet zonder elkaar haha.
Maar goed ondanks de vele acties die ik al gevoerd heb en die de nodige eurootjes bij elkaar heeft gebracht kom ik er nog steeds helaas te kort. Het verzinnen van acties blijft nu een beetje moeilijk, gewoon door mijn eigen energie en lange tijd heb ik geen energie er voor gehad. Maar oke de blog moet worden bijgehouden en die begin ik met een uitverkoop bij Mir :)

Hieronder diverse spullen en hopelijk zit er iets bij voor jou. Ik ga regelmatig dingen toevoegen dus houdt deze blog in de gaten. Natuurlijk mag je ook gewoon een donatie doen, elke euro telt voor mij.

Je kan me een mailtje sturen bij interesse naar mirmade71@gmail.com of laat hier een berichtje achter.

Lieve groetjes, Mirjam




Verkleed kleren of voor de carnaval tenslotte begint dat vandaag al met de 11de van de 11de!




Leuk Kinder duiveltjes pak maat 146 bieden vanaf 7,00 euro





Heksenjurk maat 38 bieden vanaf 7,50



Hobby boxen erg handig voor kleine materialen bieden vanaf 3,50 per stuk
of maak er een leuk bedrag van per 2 alles is mogelijk.



Dienblad nieuw en nog nooit gebruikt bieden vanaf 1,50



Set brocante sleutels bieden vanaf 4 euro


Houten hart bieden vanaf 1.50


4 dvd's in 1 bieden vanaf 2 euro


Leuk om een waxine lichtje in te doen. Deze zijn nieuw en van het merk Countryfield
Bieden vanaf 2.50 per stuk. Het lijkt of de rechtse niet recht is maar dat komt door de foto.


Dit is ook voor een waxinelichtje in te doen. Bruin met fluweel achtige groene barok print
bieden vanaf 3,50


Handgemaakte kaars bieden vanaf 5 euro


Ik ga nu elke dag dingen erbij zetten in de hoop dat het wat op gaat leveren. En leuk ook als je hier een berichtje achter laat. Dit kan 't beste als je dit via anoniem doet volgens mij en dan zet je gewoon er je naam bij, leuk!

Fijne dag allemaal, groetjes Mirjam










2 opmerkingen:

Benno Geitz zei

Sterkte Mirjam, ik leef met je mee in de hoop dat je er doorkomt.
Deze bijna 80 jarige opa llas jouw blog met plezier. Ik doe veel ict heb een website www.hilversumzuid.nl en een blog google op mijn naam en gij zult vinden dag Mirjam.

Mirjam de Jonge zei

Hallo Benno, bedankt voor je berichtje. Leuk om te lezen dat iemand nog mijn blog leest. Ik ga zeker even googelen. Fijne dag Benno. Groetjes Mirjam