woensdag 23 december 2015

Het gaat goed de verkoop van de hangers

Vorige week bij MEE ZuidOost Brabant voor 35 euro aan hangers verkocht. Waauuw het ging lekker spontaan dus ik ben blij. Vandaag en morgen nog een bestelling en dan ben ik los. Van Annemarie van stichting Little Dreams komt er dan binnenkort weer een nieuwe lading. Dus bestellen kan nog altijd!


Vanaf gisteren is de collecte bus bij Hair-Centre Geldrop gezet en elke euro is er weer eentje.

Omdat de zoektocht naar een bus zo moeilijk is met de aanpassingen die ik nodig heb haken er helaas een paar stichtingen af. Dit waren stichtingen met bedragen van 2000 euro. Een zware strop maar ik geef de moed niet op!

Dromen zijn er om uit te komen en mijn droom is zo lang mogelijk zelfstandig te blijven.

Wil je mij steunen dan heel graag hieronder nogmaals mijn flyer met mijn gegevens erop.

Alvast super bedankt en hele fijne dagen toegewenst!!

Lieve groetjes, Mirjam








2 opmerkingen:

Wendy zei

Hey

Een super goed doel, ik hoop dat je het lukt, ik kom zeker vaker even gluren op je blog. Ga vooral zo door.

Groetjes,
Wendy

Mirjam de Jonge zei

Bedankt Wendy voor je reactie. Beter laat dan nooit maar ik leer nog steeds van blogspot ;) tot horens!

Groetjes Mirjam