maandag 7 december 2015

Leuke zelfgemaakte kerstspulletjes te koop!!

En daar ben ik weer, druk bezig geweest met het maken van leuke kerstspulletjes om te verkopen voor de rolstoel bus!

Dit heb ik niet alleen gedaan deze keer, ik ben geholpen door mijn lieve vriendin Annemieke en door Antoinette van Stichting Little dreams.

Stichting Little Dreams is een stichting die zich inzet voor mensen met een lichamelijke beperking tussen 18 en plusminus 55 jaar.

Wat is het doel van de organisatie? Wij maken dromen waar van mensen met een lichamelijke beperking, bij voorkeur tussen 18 en 55 jaar, met inzet van eigen kracht en talent. En laten zij mij nu deze keer ook mee helpen. In het voorjaar hebben zij al voor mij bloembollen verkocht en nu verkopen ze voor mij weer houten kersthangers.

De belangrijkste activiteiten van Stichting Little dreams is het vervullen van dromen, activiteiten organiseren, contacten onderhouden, werven van donateurs. Het is een kleine stichting die voornamelijk word gerund door vrijwilligers. Ik zou zeggen ga er eens een kijken bij deze stichting en klik gewoon op onderstaande link.

www.stichtinglittledreams.nl

Ik ben ze in ieder geval erg dankbaar.

Dan wil ik nog wat mensen bedanken die mij een donatie hebben gegeven en die nog steeds in mijn droom geloven net als vele anderen gelukkig.

* Tim Arreman

* Ingrid van Kessel van t brocante sfeertje in IJsselstein https://www.facebook.com/T-brocante-sfeertje-319524964764833/?fref=ts

* Laura Thuis http://www.thuismediaproducties.nl

* Lieve mensen van de ING bank zij hebben onlangs een dag georganiseerd voor mensen van de zonnebloem en wij mochten mee naar de Efteling. Een geweldige dag en mijn maatje Marjolein van de ING is even rond geweest voor mij met de collectebus. 

Dank jullie wel allemaal. Helaas is er ook een stichting afgehaakt. Das dan weer jammer, weg 2000 euro, we hadden ook niet verwacht dat een bus zoeken zo moeilijk zou zijn voor mij. Soms word ik er zelf een beetje moedeloos van. Maar goed, dat wordt dus veel dingen verkopen. Natuurlijk mag je ook altijd een donatie doen, want elke euro is er weer eentje. En alle beetjes helpen.

Maar goed hier zijn ze de zelfgemaakte kerstspulletjes. Hopelijk zit er iets leuks voor je bij.



 

Kersthangers leuk om mee te decoreren, in de boom, aan een geschenkverpakking etc. 
Met de hand geschilderd. Gemaakt door Stichting Little Dreams en door mijzelf. Jullie kunnen deze dus bestellen bij https://www.facebook.com/StichtingLittleDreams/?fref=ts
Of bij mijzelf.

Kosten: 2 euro per stuk of 3 voor 5 euro.


Kabouterkerst mannetjes gemaakt door Annemieke. Alles is handmade zoals je ziet :)
Kosten: 5 euro per stuk deze bestelling kan je zowel bij Annemieke als bij mij vragen. Ophalen kan in Nuenen of in Geldrop.

Ook deze mooie kerst ster is gemaakt door Annemieke, puur natuur!
Kosten: 4 euro per stuk.

En als laatste klap op de vuurpijl, een zelfgemaakte poncho van mijn vriendin Christine.
Mooie gehaakte poncho met capuchon.
Gehaakt met Fenna, verloop garen, 100% acryl. Vele vrije uurtjes in de avond met liefde aan gehaakt. 
Startbod 15 euro, dus meer mag altijd ;)
Kan worden afgehaald of verstuurd vanaf Eindhoven of Geldrop
Doen jullie mee?? 

Hieronder nog mijn flyer mochten jullie gewoon nog een donatie willen doen, dan staat mijn verhaal hieronder.




Je kan je bestelling plaatsen op mijn blog (als je anoniem aan vinkt mocht je geen blog hebben en dan je naam er onder dan top) een pbtje sturen naar mijn Facebook pagina kan ook.

https://www.facebook.com/mirjam.dejonge.71?fref=ts


Fijne week allemaal, lieve groetjes Mirjam

4 opmerkingen:

Mascha van Dijk Zimmerman zei

Leuk Mirjam, Kom je binnenkort nog met wat leuks verassen!!
Veel groetjes Mascha

Mirjam zei

Dat vind ik leuk Mascha, ik kijk er naar uit. Lieve groetjes Mirjam

Mirjam zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
karenmee zei

Ahhhw, die kabouterkerstmannetjes zijn echt superleuk!