zaterdag 27 februari 2016

Mijn crowdfunding is in de lucht bij 4just1.com

Lieve allemaal,

Gisteren de knoop doorgehakt. Ik ben een crowdfunding begonnen voor de eindsprint van mijn rolstoel bus. De bus die heb ik inmiddels na een lange zoektocht gevonden, jippieeee!!!

Alleen is deze nog niet aangepast. het financiĆ«le gat is nog groot en ik weet nog steeds niet of de gemeente nog wat gaat doen. Ik word in ieder geval zwaar op de proef gesteld. Ik kom van ver, maar hoop doet leven en dromen zijn mooi. Dus durf te vragen… 

Ik heb dit lang tegen gehouden om dit via social media te gaan doen. Ik wil namelijk niet zielig overkomen en alles zelf doen! Maar na weer een teleurstelling van een stichting die zich had terug getrokken en waarbij het termijn 1 december 2015 was afgelopen heb ik samen met Annemieke een goede vriendin besloten toch voor de crowdfunding te gaan, op aanraden van mijn collega Ilse. 

We hadden die stichting ook nog een persoonlijke brief gestuurd maar ze waren erg resoluut. Je bent een maand te laat. Maar het is vallen en weer opstaan en that's the spirit van Mir!

Geen berg is te hoog voor 'onze Mir' en anders vliegen we er gewoon overheen!!

Simon en Mirjam januari 2016, Tenerife

Gisteren kwam de eerste donatie binnen van Heidi, ook iemand met cerebrale parese, net zoals ik. haar bemoedigende woorden deden me veel, dank je wel lieve Heidi.

Ik heb het ook op twitter gezet, mijn linkedin en nu ook hier. Ik wens jullie een heel fijn weekend toe.



https://www.4just1.com/project/1152

Steun mijn actie waar een wiel is, is een weg! 
Dank je wel een een super weekend gewenst.

Lieve groetjes, Mirjam

Geen opmerkingen: