maandag 14 maart 2016

Mooie handgemaakte sleutelhangers te koop, alles voor de bus!

Daar ben ik weer,

Week 2 van de crowd funding zit er op en het gaat best goed. De teller staat op 655,50 en heb al mooie donaties gekregen daar over later meer.

Mijn vriendin Sylvia kwam met het idee om sleutelhangers te maken. Zij is echt zo'n crea bea en heeft dit al eerder gedaan voor de KWF Kankerbestrijding. Zo gezegd zo gedaan, we werden steeds fanatieker en het is weer gezellig om creatief bezig te zijn.


Inmiddels is de eerste lading zo goed als verkocht. Het begon met een bestelling van 10 stuks door mijn vriendin. Daarna bij mijn collega's en toen was het mandje al aardig leeg.

Ze worden leuk verpakt met een labeltje eraan waar je eventueel nog wat op kunt schrijven. Ook zijn er gelukspoppetjes die we zelf in elkaar zetten en deze zijn vast gemaakt met en speldje. 



deze poppetjes daar zitten niet de speldjes in zoals u hier kunt zien!
het is met een klein veiligheidsspeldje vastgemaakt.

Netjes verpakt, het lijkt wel een kadootje :)


Ook had ik een tijdje terug met Debbie al een begin gemaakt met tassen hangers, deze worden binnenkort ook toegevoegd.

Nou dit was een mooie 2e crowdfunding week, vol goede moed naar week 3.

Lieve groetjes Mirjam


Geen opmerkingen: