woensdag 20 april 2016

Bijna de eerste 1000 euro gehaald via de crowdfunding

Wow na dik 2.5 week stil te hebben gestaan met de crowd-funding, kwam de eerste donatie afgelopen donderdag weer binnen. Marielle bedankt al weet ik niet welke Marielle haha. Toen een donatie van mijn wls vriendinnetje Margo. Jou heb ik al veels te lang niet meer gezien meid maar jij ook super bedankt! Annemieke kopte 'm vlakbij de eerste 1000 euro met een mooie donatie toppie!!!

Nog 5,50 euro en dan hebben we precies de eerste 1000 euro gehaald. Ongelofelijk eigenlijk he dat er zoveel lieve mensen mij een warm hart toedragen.





Afgelopen week een beetje een teleurstellend rapport terug-gekregen van iemand die er de nodige zes weken voor nodig had om naar mijns inziens er een onvolledig verslag van te maken, als advies wat ik nodig heb richting de gemeente. 

Deze beste man werd ingehuurd om over mij te vertellen wat ik nodig heb. Toch knap als je mij en mijn beperking niet kent. Maar een slee onder mijn stoel, is voor mij geen overbodige luxe deze heb ik al sinds mijn 18de. 
Nee er staat nu in het rapport, mevrouw heeft maar 5 cm nodig, uuuhhh ik vraag me toch af hoe ik mijn benen er in moet zwieren dan? Dit betekent dus weer de hulp troepen van MEE inschakelen, rond de tafel gaan zitten en met een beetje pech weer in beroep gaan. Volgens mij ga ik in een gigantisch gat vallen als de bus er eenmaal is. Hoeveel tijd ik hier nu mee kwijt ben...

Deze week heb ik ook hulp gehad van Sylvia, zij maakt met mij de sleutelhangers en nu ook haarspeldjes. 
Christine is aan het haken en heeft een mooie poncho gemaakt die op twee manieren te dragen is. En van Debbie, zij is een kei in sieraden maken en heeft voor mij tashangers gemaakt voor de verkoop. Lekker om hiermee je hoofd leeg te maken en samen voor dit project te gaan. 

sleutelhangers in wording

Via mijn werk vinden de sleutelhangers gretig aftrek, we kunnen het haast niet bijbenen. En dan de vraag, Mir wat ga je in het weekend doen....uuuhh wat denk je, sleutelhangers maken haha.

We hebben weer leuke sleutelhangers en ik plaats er hier een paar en ook een afbeelding van de tas hangers en de poncho. Mocht je interesse hebben stuur me dan een berichtje.



Deze is helaas gisteren al verkocht :)


Lief he die schaapjes



Mooie Poncho die op 2 manieren gedragen kan worden zoals je ziet


Leuk zijn ze he de tashangers


Heb je ergens interesse in? Stuur me dan een berichtje!
Deze week is alweer twee dagen oud,  met weer twee nieuwe acties op de planning, gisteravond een Oriflame avond verzorgd door Angelique, de winst hiervan gaat naar de bus. 

En a.s. donderdag ga ik naar een ledenvergadering, daar mag ik ook een praatje houden oa over mijn crowdfunding en dan gaat het mandje sleutelhangers weer mee.

Wil je doneren op de crowdfunding klik dan op de onder-staande link.


Leuk als jullie een berichtje achterlaten voor mij. Ik wens jullie een fijne week toe!

Lieve groetjes Mirjam

4 opmerkingen:

Heidi zei

Jeetje Mirjam wat een doorzettingsvermogen! Ik vind het leuk om de vorderingen te lezen en te volgen😀 Liefs, Heidi

Mirjam de Jonge zei

Bedankt voor je lieve berichtje Heidi! Ja we moeten gewoon doorgaan zodat ik je een keertje kan bezoeken met de bus! :)

Angelique Bouckaert zei

Ik ben blij voor je dat ik de 75,00€ kan doneren voor jou bus
Hoop dat het een mooie donatie is.
Ook jou gasten bedankt dat jullie enthousiast waren over onze
Oriflame producten!
Succes met de rest Mirjam

Mirjam zei

Bedankt lieve Angelique voor je donatie en voor bovenal de leuke avond samen met de rest!