donderdag 14 april 2016

Week 3,4,5 van de crowdfunding en we gaan lekker!

En alweer een paar weken voorbij. Een paar weken met vallen en opstaan lijkt het wel. Dingen die moeizaam blijven gaan en dan heb ik het over de bureau-cratie. Teveel mensen staan er tussen voordat je je doel eens bereikt hebt. Daar word ik dus moe en moedeloos van!

Het vallen dan weer opstaan kost me mega veel energie. En soms word me dat gewoon even te veel en verlies ik even de kracht om door te gaan. Gelukkig zijn er lieve positieve vrienden die me dan weer aan 't lachen maken en me de toereikende hand geven om weer op te staan en door te gaan.




Toch zijn er nog steeds lieve mensen die weer met de crowd-funding hebben mee gedaan! De teller staat nu op  773 euro echt geweldig!! We maken een vreugdedansje als ik de 1000 kan halen. En dat word nu mijn doel.

Met Sylvia hebben we weer het mandje gevuld met sleutel-hangers, ook deze kunnen nog steeds gekocht worden bij mij. Ze zijn 2 euro per stuk, er zitten echt hele leuke bij!

Vorige week met mijn collega, Ilse naar een andere afdeling op ons werk gegaan. Dat ging zo goed bijna het hele mandje weer leeg. Sylvia en ik hebben ons een slag in de rondte gewerkt met nieuwe sleutelhangers. Maar ze worden weer leuk en we gaan lekker door.


Een lief hartje met een bedeltje eraan

Ook Nederlandse sleutelhangers worden gemaakt.


Tijdens de swimcup in Eindhoven had ik er ook nog verschillende verkocht en Syl en ik steken elkaar aan als de teller weer omhoog gaat!

Ook raakte ik deze week in gesprek via Instagram met Gittepetit. Geweldig zij wilde me steunen door een paar sleutelhangers op te sturen die zij zelf heeft gehaakt. Ik kreeg afgelopen dinsdag zo'n leuke post van haar, ik werd er helemaal blij van! Ook heeft zij een oproep gezet op haar Instagram om haar lieve vriendinnen te vragen ook iets voor mij te haken. Geweldig dat er van deze mensen op de wereld nog bestaan.




Volgende week heb ik nog een ledenvergadering bij de ANGO ZuidOost Brabant waar ik ook mijn praatje mag houden over mijn crowdfunding en de sleutelhangers mag meenemen. En komt Angelique van Oriflame een leuke make-up avond geven, de winst van deze avond is ook weer  voor de bus.

Opgeven is nog steeds geen optie dus we gaan lekker door!

Doneren mag en kan nog steeds mijn link is:
https://www.4just1.com/project/1152

Fijne dag iedereen, liefs Mirjam









6 opmerkingen:

Gittepetit zei

Je gaat goed Mirjam!
En heel graag gedaan. Niks zo fijn als dat je iemand een beetje kunt helpen :-)

Laura Langeraar zei

Hoi Mirjam.
Go met die bus!

Heidi zei

Topper! En fijn dat er zoveel lieve mensen zijn die je willen helpen en steunen.

Mirjam de Jonge zei

Dank je wel Heidi, we gaan gewoon door! Opgeven is geen optie!!! xxx

Mirjam de Jonge zei

Het werkt goed he, dank je wel voor je uitleg! xxx

Mirjam de Jonge zei

Ja go met die bus als je nog vriendinnen weet die sleutelhangers willen kopen :)
Toppie!!