zaterdag 25 juni 2016

Zaterdag 18 juni, de dag van de Rode Duivels in combinatie met Mora en de Zonnebloem in het NAC stadion

Een paar maanden geleden kregen wij een mailtje thuis of we ons wilde opgeven om een wedstrijd bij te wonen van de Rode Duivels om deze aan te moedigen omdat helaas Nederland niet door is naar het EK.  Maar zoals Michel Huisman in een talkshow in Amerika zei. Nederland joh die is zich aan het voorbereiden voor de WK daarom hebben ze het EK laten schieten voor nu haha.

Tot twee weken geleden toen kwam ik er pas achter dat het geen live wedstrijd was, goh en ik ben nog niet eens blonT LOL. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Om half 12 stapte Sylvia en ik met nog wat Zonnebloem deelnemers op de trein vanaf Eindhoven richting Breda. Daarna met de bus naar het stadion en toen kon het feest beginnen. Een onthaal van Mora en van de Zonnebloem geweldig dat begon al goed.
Wij zijn er klaar voor

Binnengekomen zag ik Judith en Corne dus we konden lekker bij hun aan de tafel gaan zitten (ow nee ik zat al) en het feest kon beginnen. Bakkie friet met curry en een of andere pikante ‘LIKE” snack. Nou dat waren twee happen en toen heb ik het maar weggespoeld met een pintje. Maar hulde aan het Mora team goed verzorgd allemaal!! Op de foto met Jean Marie Pfaff . En toen kwam Bennie Solo weer even gek doen. Gezellig ik dacht dat ga ik ook maar even met hem doen. 

Bennie Solo en ik ;)

Met Jean Marie Paff

De poule ingevuld natuurlijk niet goed, ondanks dat mijn zwager als trainer het via app had doorgegeven haha, maar het feest werd er niet minder om. De wedstrijd begon en het werd spannend. Na de rust tjakka 1-0 daarna werd het weer een goal en op het einde van de wedstrijd was het 3-0 België tegen Ierland. Het dak ging er af in het Nac Stadion. We doen nog maar een drankje Jenny en ik even proosten op het leven we moeten toch ook vieren dat België heeft gewonnen :)



samen met Jenny

De bbq begon en Sam Gooris die kwam en sprong bij mij op schoot. Laat het gras maar groeien en verder kwam ik niet met zijn nummers.  

En daar kwam ook nog Cora van Mora langs, lekker gek doen wat een geweldig leuk mens is dat zeg!


Samen met Sylvia en Cora van Mora

Alvast even onderhandelen over de carnavalspakken

Ook nog even met mijn sleutelhangers rond, dank je wel voor diegene die er eentje of meerdere hebben gekocht, zo kom ik wat dichter weer bij mijn doel. Help Mir mobiel te blijven haha.

Steunen kunnen jullie mij nog steeds natuurlijk via mijn crowdfunding. https://www.4just1.com/project/1152

Wat een geweldige party Mora, ik hoop dat jullie ons goede supporters vonden! Ik heb in ieder geval ontzettend genoten. Daarna weer met de bus en trein naar huis. Hopelijk over twee jaar weer tijdens het WK en dan toch maar weer in het Oranje ;)


Lieve groet, Mirjam

ps erg leuk als jullie op mijn blog een berichtje willen achterlaten deze blijven hier op bewaard. 

Geen opmerkingen: