zondag 23 oktober 2016

Hulde voor Smulders Carsystems uit Helmond




Hulde voor Carsystems uit Helmond

Zoals jullie weten ben ik al mega lang bezig met mijn bus. Wat een project is dit zeg. Het vechten voor waar je recht op hebt is zo vermoeiend en frustrerend dat ik er soms wel even doorheen zit. Gelukkig heb ik een paar lieve mensen om me heen die me er dan weer boven optrekken en stimuleren om door te gaan.


Halverwege augustus was de bus eindelijk klaar en kon ik hem ophalen bij de firma Bierman in Nieuw Vennep. Doordat alles nieuw is voor mij en zo ook de verzekering kwam  ik er achter dat er eigenlijk een alarmsysteem code 2 in moest anders zou hij onderverzekerd zijn. Dat heb ik weer… weer een kostenpost erboven op.

Ik haalde diep adem en ging achter mijn laptop zitten. Ben gaan googelen en heb drie bedrijven aangeschreven met zelfs eentje hier bij mij om de hoek in Geldrop. Van twee dus geen reactie terug gekregen maar gelukkig wel van Smulders Carsystems uit Helmond.

Rob Smulders belde mij op en had mijn verhaal gelezen. Hij wilde met zijn bedrijf mij graag sponsoren en het alarm inbouwen. Ik kon het gewoon niet geloven maar het was echt zo! Wat was ik blij. Ik kreeg er een brok van in mijn keel.

De bus weggebracht met mijn zus en de volgende dag met mijn vader de bus weer opgehaald. Daar stond hij keurig met een stoere alarm installatie te wachten op mij. Als kadootje had Rob ook nog de carkit gemaakt, want hij vertelde mij dat deze stuk was. Ik heb daar dus geen verstand van, maar hij veronderschuldigde zich nog dat hij eigenlijk nog een betere versie er in wilde zetten maar dat deze niet voorradig was. Nou beste Rob ik ben al helemaal blij met alles wat jij met jullie bedrijf voor mij hebben gedaan.

Hier staat hij dan mijn trots, dankbaar voor alle lieve mensen, stichtingen, Bierman en Smulders Carsystems die mijn droom samen met mij hebben waargemaakt!

Ik kan daarom iedereen aanbevelen om hier naar toe te gaan. Goede service, klantvriendelijkheid en ze zijn van vele markten thuis.

Daarom hulde aan Smulders carsystems!

Helemaal blij vertrok ik weer in mijn bus op weg naar mijn vrijheid, zelfstandigheid en om nieuwe herinneringen te maken en dit is een mooi begin.

Leuk als jullie een berichtje achterlaten.

Mirjam 
BewarenBewaren

8 opmerkingen:

Angelien zei

Wat een super mooie bus heb je Mirjam!!! Top! En wat super dat Smulders carsystems je gesponsord heeft met het alarm!
Veel veilige kilometers met je bus!!!
Groetjes,
Angelien

Mascha van Dijk Zimmerman zei

Wat geweldig mooi dat Smulders dit zo maar voor jou doet!!!

Heidi zei

Topper!

WEERspiegeling zei

Yeah, wat een vet gave bus Mirjam!! Ik wens je heeeel veel vrijheid en veilige kilometers. Geniet ervan!
En de mannen van Smulders: wat een kanjers, geweldig.

Mirjam de Jonge zei

Wat ontzettend lief je berichtje. Ik ben blij met mijn bus en nu nog de laatste eindsprint met de gemeente, crowdfunding en andere acties nog. Lieve groetjes, Mirjam

Mirjam de Jonge zei

Ja he vind ik ook, maar ook het aanpassingsbedrijf Bierman uit Nieuw Vennep moeten we ook niet vergeten. Xxx

Mirjam de Jonge zei

Dag trouwe lezer, wat lief je berichtje. Zie ik je de 19de op de landelijke cp dag? Xx

Mirjam de Jonge zei

Yeahhhh er past veel leuke dingen in Anita moet ik toch weer eens richting Drenthe, Friesland etc lol. Lieve groetjes, Mirjam