donderdag 24 november 2016

Spiegeltje, Spiegeltje aan de wand bij Faces Kappers in Eindhoven

op 9 november jl. was het zo ver. Ik was met een paar andere Zonnebloem deelnemers uitgekozen om ons eens lekker in de watten te laten leggen bij Faces kappers in Eindhoven.

Aangekomen in de salon werden we verwelkomt door het team en werd er vertelt wat we gingen doen. Van te voren is ons wel gevraagd door de Zonnebloem wat we graag wilden en ik heb all the way gezegd dat het mij niet zo veel uitmaakte, ik vind alles prima.

Ik werd gekoppeld aan Melanie en dit was super gezellig. Tijdens ons gesprek met wat mijn wensen waren, kwam ik er ook achter dat Melanie samen met Antoine de eigenaars zijn van deze prachtige salon. Ik ben toch al iemand die het gaaf vind om lekker rond te kijken en ik viel van de ene verbazing in de andere.
We hebben besloten dat we gingen knippen…. daarna kwamen daar ook nog highlights bij en de uitgroei, we gingen dus toch all the way LOL. Ik mocht plaats nemen bij de wasbak, wat een luxe, een ligstoel dus je benen lekker omhoog en heerlijk mijn haren laten wassen en masseren, dat was al een feestje op zich.

We gingen beginnen, knippen, highlights en verven… en toen de droogkap erop. Onder het genot van een colaatje en heerlijke snoeperij, heerlijk aan het genieten.

Voor het uitspoelen van de verf gingen we een trapje op, wat een work-out dus ik voelde me niet schuldig dat ik de fysio voor die avond had afgezegd haha. 
Ik ging weer liggen in de stoel, en jawel de massage ging er ook nog bij aan. Heerlijk zo voor mijn spieren in combinatie met dit weer. Melanie zei al tegen me, kom maar elke maand even in de stoel liggen, ze ziet me aankomen.

Weer naar beneden en daar werd mijn haar prachtig geföhnd. Ik zat er met een grote smile op mijn gezicht heerlijk te genieten. Ze vroeg me of ik model wilde zijn voor het föhnen omdat ik daar het ideale haar voor heb. Mijn nummer achter gelaten dus we zullen zien of ze een keertje appen.

Toen door naar Linda, zij is onder andere gastvrouw en ook verzorgde zij de make-up. Ik kreeg ook nog een make-up tip van haar mee, maar helaas was de tijd te kort om het zelf ook nog eens te oefenen. Wie weet komt dat nog wel eens een keertje. Wat me meteen opviel was dat de visagie dan wel boven was, maar je kon er goed komen door middel van een mooie helling met een leuning. Vaak zijn in winkels, gebouwen etc. dit soort dingen nog steeds niet aanwezig en daardoor minder goed toegankelijk.


We kletsen lekker over make-up, welke kleur me goed zou staan en ik genoot met volle teugen van deze prachtige avond die het team van Faces Kappers voor ons Zonnebloem jongeren verzorgden. En mijn smile werd als maar groter. Zo jammer dat ik met deze look niet naar een feestje hoefde. Want ik straalde helemaal, ik had zo op glow kunnen gaan staan haha.

Aan alle kappers/kapsters van Faces een hele grote dikke dank je wel en hopelijk tot ziens. Zonnebloem jongeren Eindhoven geweldig bedankt voor deze avond, zonder jullie was ik hier niet geweest.

Groetjes Mirjam

1 opmerking:

Rosita Rampertaap zei

Wat heerlijk dat je je zo in de watten laat leggen! Ik vind je blog eigenlijk best overzichtelijk, lekker rustig. misschien kun je iets van info over jezelf toevoegen. :)